Wednesday, February 12, 2014

Îngerul păzitor




Într-o zi copilul i-a spus Lui Dumnezeu:

-Aşa se zvoneşte că mâine mă trimiţi pe pământ, dar cum voi trăi acolo, pentru că sunt aşa mic şi neajutorat?

Dumnezeu i-a răspuns aşa: 

-Din mulţimea de îngeri ţi-am ales unul special pentru tine. Te va aştepta şi va avea grijă de tine.
-Dar a spus copilul, aici în Rai nu fac altceva decât să cânt şi să zâmbesc. De asta am nevoie să fiu fericit!

Dumnezeu aşa i-a vorbit: 

-Îngeraşul tău îţi va cânta în fiecare zi. Şi-i vei simţi dragostea, şi vei fi fericit .
-Şi, a spus copilul, cum îi voi înţelege pe oameni din moment ce nici nu le cunosc limba?

E foarte simplu, a spus Dumnezeu, îngeraşul tău te va învăţa cele mai dulci şi mai frumoase cuvinte ce poţi învăţa vreodată şi te va învăţa cu răbdare şi sârguinţă să vorbeşti.

Copilul s-a uitat la Dumnezeu şi i-a spus: 

-Şi ce fac dacă vreau să vorbesc cu tine?

Dumnezeu i-a zâmbit copilului şi i-a spus: 

-Îngeraşul tău îţi va împreuna mâinile şi te va învăţa să te rogi.

Copilul a spus: 

-Aşa am auzit că pe pământ sunt oameni răi. Cine mă va ocroti?

Dumnezeu a îmbrățișat copilul şi i-a zis: 

-Îngeraşul te va ocroti, chiar şi cu preţul vieţii!

Copilul s-a uitat foarte trist  zicând: 

-Dar mereu voi fi trist pentru că nu te voi vedea.

Dumnezeu a îmbrățișat copilul: 

-Îngeraşul mereu îţi va vorbi despre mine şi îţi va arăta calea spre mine, cu toate că eu voi fi lângă tine mereu.

Atunci pacea s-a restabilit în Rai, dar se puteau auzi deja vocile de pe Pământ.

Copilul în grabă a întrebat: 

-Dumnezeule, dacă eu totuşi trebuie să plec acum, spune-mi te rog măcar numele îngeraşului meu!

Dumnezeu a răspuns: 

-Numele îngeraşului nu este important... Dar tu îi vei spune pur şi simplu : "MAMA" !

(autor necunoscut)